Special Things pakt uit met sterk staaltje product media.
Ieder merk wil opvallen. Onderscheidend zijn. En blijven hangen in het hoofd van de consument. De vraag is alleen: hoe doe je dat?
Met ons creatieve team van doorzetters proberen wij iedere keer weer de door onze relaties neergelegde uitdagingen te vertalen in
spraakmakende en succesvolle concepten. En zo ging het ook met Scarlet.
"Geen troebele blik, maar een frisse kijk nodig op je marketingplan?
Extra zuurstof op het werk welkom? Bij Scarlet doet men het nu zo!"
Scarlet is een telecommunicatieprovider die zich richt op consumenten met oog voor de beste prijs-kwaliteitverhouding.
Omdat Scarlet als enige operator haar roaming kosten laat vallen, ging de operator op zoek naar andere inkomsten.
De klant vroeg ons om het geschikte product te ontwikkelen om hun zomer inkomsten te garanderen. Tijdens een gezamenlijk overleg met de klant,
werden de verschillende opties en mogelijkheden besproken. Al snel bleken een parelwit strand en een stel palmbomen niet haalbaar,
dan maar plan B, een luxe snorkel-set en zonnecrème voorzien van de nodige opdruk.
Na het overleg definiëren wij vervolgens voor onszelf alle features en voordelen waaraan de producten dienen te voldoen,
zoals daar zijn; materiaal, grootte, gewicht, capaciteit, kleur, druk, ... en niet onbelangrijk een goede prijs.
Hiermee stappen wij dan naar een nauwkeurige selectie van fabrikanten. Om vervolgens af te wegen wie voor os de beste keuze blijkt.
Zo kwamen wij bij ons team in China terecht. Na de goedkeuring van drukproeven en stalen kon de productie worden voltooid.
Door de manuele handeling van ons eigen team konden wij verzekeren dat deze zending tot in de puntjes is afgewerkt.
En dit alles binnen een ongeloofelijk korte levertijd.
Eén groot succesverhaal
Onze producten werden bij de campagne voorstelling unaniem geapplaudisseerd. Eén van de reacties na de productvoorstelling luidde zelfs, kort, maar krachtig "waw".
We hadden het zelf niet beter kunnen zeggen en zijn dan ook vereerd met zoon mooie erkenning voor ons harde werk.
Frans: https://www.youtube.com/watch?v=V7sXZdbQu8Y
Nederlands: https://www.youtube.com/watch?v=Y3DFKY1mQu4